سوالی دارید؟ پشتیبانی سایت در تلگرام

خانه / آموزش حرکات / Barbell Reverse Grip Bent Over Row ،زیر بغل هالتر مچ برعکس

Barbell Reverse Grip Bent Over Row ،زیر بغل هالتر مچ برعکس

زیر بغل هالتر مچ برعکس

 نام تخصصی : Barbell Reverse Grip Bent Over Row

Barbell Reverse Grip Bent Over Row ،زیر بغل هالتر مچ برعکس

جزئیات تمرین  Barbell Reverse Grip Bent Over Row ،زیر بغل هالتر مچ برعکس

گروه عضلانی اصلی:پشت

گروه تفریحی عضلانی: لت ها و ترابزیوس

سایر گروه های عضلانی: دوسر، شانه

نوع تمرین: قدرتی

عملکرد : چند مفصلی

تجهیزات: هالتر

دشواری: متوسط

 

گروه عضلانی هدفمند

بازگشت

چگونه انجام ورزش
Barbell Reverse Grip Bent Over Row ،زیر بغل هالتر مچ برعکس

تمرینات مچ برعکس تنشی عالی برای تمامی عضلات است ، تمرین زیر بغل هالتر مچ برعکس تمرینی برای ایجاد قدرت و تنش در عضلات پشتی میباشد

مراحل:

۱٫) زانو های خود را خم کنید و کمر خود را در زاویه ای مناسب قرار دهید

۲٫) هالتر را به صورتی که مچ دست شما به سمت بالا باشد بگیرید

۳) در حالی که خود را خم کرده تعادل خود را حفظ کنید و هالتر را به سمت سینه بکشید .

۴٫) چند لحظه مکث کنید تا تنش را در عضلات پشتی خود حس کنید  و سپس به نقطه شروع بازگردید .

۵) برای تکرارهای خواسته شده تمرین را ادامه دهید .

فیلم اموزشی Barbell Reverse Grip Bent Over Row ،زیر بغل هالتر مچ برعکس

 

Exercise Details

Main Muscle Group : Back

Detailed Muscle Group : Traps

Other Muscle Groups : Biceps , Shoulders

Type : Strength

Mechanics : Compound

Equipment : Barbell

Difficulty : Intermediate

 

Targeted Muscle Group

How To Perform Exercise

The Barbell Reverse Grip Bent Over Row is an excellent exercise for developing overall back strength.

Steps :

۱٫) Start off by keeping your knees slightly bent and your back straight.

۲٫) Grab the barbell with a reverse (underhand) grip and pick up the barbell so it is at around shin level.

۳٫) While keeping yourself bent and balanced, slowly pull the barbell up to your abs, and keeping your elbows tucked in at your sides.

۴٫) Once you have reached the top of the exercise, hold for a count, squeezing your back and return back to the starting position.

۵٫) Repeat for as many reps and sets as desired.

Tips :

۱٫) It is important to keep your back straight when you perform this exercise and if your back starts to round out, bend your knees slightly to keep it straight.

0

درباره ی داود طاوسی

مربی و مشاور و تئوریسین بدنسازی

همچنین ببینید

ساعد سیمکش ایستاده از پشت ، Cable Standing Behind the Back Wrist Curl

نام تمرین : ساعد سیمکش ایستاده از پشت نام تخصصی تمرین : Cable Standing Behind the …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 5 =