جمعه , دی ۲۸ ۱۳۹۷

سوالی دارید؟ پشتیبانی سایت در تلگرام

خانه / آموزش حرکات / Barbell High Inverted Row ، زیر بغل هالتر معکوس

Barbell High Inverted Row ، زیر بغل هالتر معکوس

زیر بغل هالتر معکوس

نام تخصصی

Barbell High Inverted Row

 

گروه عضلانی اصلی: پشت

سایر گروه های عضلانی: دوسر، شانه

نوع: قدرت

مکانیک: ترکیب

تجهیزات: هالتر، ماشین – قدرت

دشواری: متوسط

Barbell High Inverted Row ، زیر بغل هالتر معکوس Barbell High Inverted Row ، زیر بغل هالتر معکوس

چگونه انجام زیر بغل هالتر معکوس

مراحل:

۱٫) با استفاده از پایه دستگاه اسکوات یا استفاده از هالتر و چنگک دستگاه اسمیت ابتدا برای خود یک میل هبارفیکس در سطح پایین به اندازه درازا ی دست ها طراحی کنید

۲٫) به زیر میله بروید و پا های خود را کاملا ازاد دراز کنید سعی کنید تنه خود را به سمت بالا بکشید

۳)سپس کمی مکث کرده به حالت شروع برگردید

۴) برای تکرارهای متعدد به صورت دلخواه تکرار کنید.

 

 

 

 

Main Muscle Group : Back

Other Muscle Groups : Biceps , Shoulders

Type : Strength

Mechanics : Compound

Equipment : Barbell , Machine – Strength

Difficulty : Intermediate

How To Perform Exercise

Steps :

۱٫) Start off by setting up a a bar on a power rack or smith machine and then position your body underneath keeping your body straight and legs extended out in front of you.

۲٫) Grab the bar with a shoulder width grip and then slowly pull yourself up to the bar as far as possible, bringing yourself to up around chest level.

۳٫) Hold for a count while squeezing your back muscles and then return back to the starting position.

۴٫) Repeat for as many reps and sets as desired.

درباره ی داود طاوسی

مربی و مشاور و تئوریسین بدنسازی

همچنین ببینید

Barbell Reverse Grip Bent Over Row ،زیر بغل هالتر مچ برعکس

Barbell Reverse Grip Bent Over Row ،زیر بغل هالتر مچ برعکس

زیر بغل هالتر مچ برعکس  نام تخصصی : Barbell Reverse Grip Bent Over Row جزئیات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 1 =