سوالی دارید؟ پشتیبانی سایت در تلگرام

خانه / هورمون ها / استروئید / ناندرولون هگزیل فنیل پروپیونات, NPP

ناندرولون هگزیل فنیل پروپیونات, NPP

بازدیدها: 72

ناندرولون هگزیل فنیل پروپیونات

  NPP ناندرولون هگزیل فنیل پروپیونات آنابولیک و استروئید استروئیدی آندروژنی و همچنین یک استر ناندرولون است. همچنین به عنوان تریستیان تریسترول تری گلیسیرید نیز نامیده می شود. Anador، anadurine و anadur نام های تجاری خود را دارند. این یک نسخه از ناندرولون است. این در بازارهای دانمارک، لوکزامبورگ، اتریش، ترکیه و فرانسه در دسترس است. این بدنسازان برای افزایش قدرت عضلانی خود استفاده می کنند.

محققان می گویند که دارای قابلیت پیشگیری از بارداری طولانی مدت است. جالب ترین واقعیت این است که برای این منظور بازاریابی آغاز نشده است. آمار ما را نشان می دهد، تقریبا ۳۰٪ مرد به الیگوسپرمیک تبدیل می شود در حالیکه باقیمانده به صورت azoospermic تبدیل می شود.

اثرات NPP چیست؟

ناندرولون تاثيري مثبت بر بدن دارد. این یک استروئید خشن مانند دیگر نیست و بنابراین هیچ عارضه جانبی بد ندارد.

  • در این روزها برای ایدز / HIV استفاده می شود. این کمک می کند تا از عضلات جلوگیری شود.
  • NPP برای کل RBC خوب است. این شمارش را افزایش می دهد. افزایش شمارش RBC به معنی افزایش اکسیژن برای سلول های بدن است.
  • ناندرولون کمک خوبی برای سیستم ایمنی بدن است. این می تواند سنتز کلاژن را بهبود بخشد. بنابراین، برخی از بدنسازان از آن با استفاده از نیروی مشترک استفاده می کنند.
  • از آنجا که NPP می تواند سنتز کلاژن را ایجاد کند، برای درد مفاصل مؤثر است. بدنسازان اغلب وزن سنگین وزن را افزایش می دهند و کاردیو قلب قوی را انجام می دهند. بنابراین درد ناشی از درد مشترک، یک سناریوی معمول برای آنهاست. تنها ۵۰ میلی گرم / ۳ هفته می تواند سنتز کلاژن را افزایش دهد.
  • ناندرولون داراي خواص آنابولیک بسیار بیشتر نسبت به تستوسترون است و برای خواص آندروژنی آن معروف نیست.
  • NPP به طور گسترده ای در زمینه های پزشکی در درمان های متعدد استفاده می شود. اساسا نانرولون دکانوات معمولا استفاده می شود اما نسخه فنیل پروپیونات نیز مفید است. اثر مثبت NPP در درمان این موارد اثبات شده است:
  1. اچ آی وی / ایدز و سرطان (بیماری های عضلانی)
  2. کم خونی
  3. زخم ها
  4. بهبود خستگی و ضعف سالمندان
  5. درمان برای بیماران سوختگی
  6. کوتوله های هیپوفیز
  7. سرطان پستان
  8. پوکی استخوان
  9. عقب ماندگی بهبود در کودکان

اگر چه این می تواند به طور گسترده در زمینه های بزرگ پزشکی مورد استفاده قرار گیرد، ایدز، سرطان ها و کم خونی شایع ترین بیماری هایی است که با NPP درمان می شوند.

  • ناندرولون همچنین می تواند توسط ورزشکاران در طول فصل خارج شود. او می تواند آن را برای افزایش قدرت عضلانی خود انتخاب کند. این برای چرخه انبساط موثر است. این یکی از بهترین ها برای ساختمان فله است. این کار به سرعت انجام نمی شود اما نتیجه ثابت باقی می ماند.
  • این نیز برای چرخه برش موثر است. این از عضلات لاغر بهتر از بسیاری از استروئید ها محافظت می کند. برای اینکه باقی بمانیم و مناسب باشیم، باید کالری بیشتری مصرف کنیم تا در طول وعده های غذایی مصرف کنیم. بنابراین می توانیم چربی بدنمان را بسوزانیم. اما برای بافتهای ماهیچه ای ما خطرناک است. این ممکن است آسیب دیده باشد. NPP در این زمینه می آید

دوز و چرخه NPP چیست؟

اگر می خواهید برای چرخه بزرگ بروید، می توانید ۳۰۰ میلی گرم در هفته به مدت ۱۰ هفته مصرف کنید. بهترین راه این است که با پزشک خود مشورت کنید و دوز ناندرولون هگزیل فنیل پروپیونات را برای شما مناسب انتخاب کنید یا ممکن است برای شما مفید نباشد و به سلامتی شما آسیب برساند. در غیر این صورت، آن استروئید خوب با بسیاری از اثرات مثبت است

(Visited 73 times, 1 visits today)

درباره ی داود طاوسی

مربی و تئورسین بدنسازی مشاور تغذیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *