سه شنبه , مهر ۳ ۱۳۹۷

سوالی دارید؟ پشتیبانی سایت در تلگرام

خانه / آموزش حرکات / پشت پا روسی با دستگاه

پشت پا روسی با دستگاه

پشت پا روسی با دستگاه یا پشت پا تکیه گاه

 

پشت پا روسی . این تمرین برای عضلات همسترینگ بسیار مفید میباشد و شاهد پیشرفت این عضلات خواهید بود . یک حرکت بسار دشوار که برای مبتدی ها ممنوع میباشد و کسانی که سابقه تمرینی زیادی دارند هم بسیار با احتیاط این تمرین را انجام میدهند 

هشدار

در صورت نداشتن هماهنگی دقیق بین عصب و عضله  باعث پارگی عضله همسترینگ شده و در صورت قرار گرفتن زانو روی میز (زانو باید خارج از لبه میز باشد) باعث آسیب دیدگی و ساییدگی زانو خواهد شد . در حین اجرای این حرکت حرفه ای  . عضله همسترینگ .Hamstring muscle . . که شامل عضله نیم غشایی(semitendinosus) . عضله نیمه وتری (semimembranosus) . عضله دوسر رانی (biceps brachii) . می باشد به عنوان عضلات هدف درگیر می شوند و در درجات بعدی نیز . عضله راست کننده ستون مهره ها Erector spinae muscle . و . . همچنین عضله سرینی بزرگ Gluteus maximus muscle . به عنوان عضلات یاری کننده تحت فشار قرار می گیرند .

درباره ی داود طاوسی

مربی و مشاور و تئوریسین بدنسازی

همچنین ببینید

زیربغل هالتر خم روی میز بالاسینه

آموزش تصویری ، فیلم اموزشی زیربغل هالتر خم روی میز بالاسینه INCLINE BENCH PULL

زیربغل هالتر خم روی میز بالاسینه INCLINE BENCH PULL   قطعا، یکی از مهمترین ویژگی‌های بدنی …

یک دیدگاه

  1. مرسی از سایت خوبتون و اموزش هایی که قرار میدید واقعا سایت جامع و خوبی هستید همه چیز پیدا میشه اینجا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + پانزده =

از بادی پرشیا در این پیام رسان ها حمایت کنید

 

فروشگاه مکمل و تجهیزات ورزشی در پیام رسان بله

تلگرام                                              سروش

 

 

  ایتا     کانال بادی پرشیا در پیام رسان ایتا                                              آی گپ 

دانلود نرم افزار اندروید بادی پرشیا

دسترسی آسان به هزارن مقاله،مجله بدنسازی،موزیک و اخبار روز بدنسازی

دسترسی به بانک جامع اطلاعاتی در مورد مکمل ها ،ویتامین ها،داروها و هورمون ها

آرشیوی از بهترین و به روز ترین کلیپ های اموزش تمرینات بدنسازی