دوشنبه , آذر ۱۹ ۱۳۹۷

سوالی دارید؟ پشتیبانی سایت در تلگرام

خانه / آموزش حرکات / پشت بازو خمیده با سیمکش روی میز Kneeling Cable Triceps Extension

پشت بازو خمیده با سیمکش روی میز Kneeling Cable Triceps Extension

Kneeling Cable Triceps Extension

پشت بازو خمیده با سیمکش روی میز

 

اين حركت به منظور تفكيك عضلاني عضله سه سر بازويي انجام ميشود. و ميتوان با دسته هاي مختلف ،ميز هاي شيب دار و بصورت نشسته يا ايستاده به منظور وارد شدن فشار به بخش هاي مختلف عضله پشت بازو

  • نوع تمرین : قدرتی
  • عضلات اصلی در گیر : Triceps
  • تجهیزات: کابل
  • سطح: متوسط

راهنما

  1. یک نیمکت را در مقابل دستگاه کراس قرار دهید و قرقره ان را با لا وصل کنید
  2. میله کوتاه رو به کابل متصل کنید
  3. زانو بزنید و میله را از پشت سر نگه دارید
  4. پیشانیتان را روی نیمکت قرار دهید.آرنج خود را به روی میز کنار  محل قرار گزفتن سر بگذارید و ساعد را  به سمت جلو بکشید . این نقطه شروع شما خواهد بود.
  5. همانطور که نفس می کشید به آرامی به موقعیت شروع برگردید.
  6. تکرار برای مقدار توصیه شده از تکرار.

 

درباره ی داود طاوسی

مربی و مشاور و تئوریسین بدنسازی

همچنین ببینید

آموزش تصویری ، فیلم آموزشی ،کلیپ تمرینی کراس آور روی زانو Kneeling cable crossover

آموزش تصویری ، فیلم آموزشی ،کلیپ تمرینی کراس آور روی زانو Kneeling cable crossover

   کراس آور روی زانو Kneeling cable crossover   جزئیات تمرین کراس آور روی زانو عضلات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 5 =