سه شنبه , مهر ۳ ۱۳۹۷

سوالی دارید؟ پشتیبانی سایت در تلگرام

خانه / آموزش حرکات / پشت بازو خمیده با سیمکش روی میز Kneeling Cable Triceps Extension

پشت بازو خمیده با سیمکش روی میز Kneeling Cable Triceps Extension

Kneeling Cable Triceps Extension

پشت بازو خمیده با سیمکش روی میز

 

اين حركت به منظور تفكيك عضلاني عضله سه سر بازويي انجام ميشود. و ميتوان با دسته هاي مختلف ،ميز هاي شيب دار و بصورت نشسته يا ايستاده به منظور وارد شدن فشار به بخش هاي مختلف عضله پشت بازو

  • نوع تمرین : قدرتی
  • عضلات اصلی در گیر : Triceps
  • تجهیزات: کابل
  • سطح: متوسط

راهنما

  1. یک نیمکت را در مقابل دستگاه کراس قرار دهید و قرقره ان را با لا وصل کنید
  2. میله کوتاه رو به کابل متصل کنید
  3. زانو بزنید و میله را از پشت سر نگه دارید
  4. پیشانیتان را روی نیمکت قرار دهید.آرنج خود را به روی میز کنار  محل قرار گزفتن سر بگذارید و ساعد را  به سمت جلو بکشید . این نقطه شروع شما خواهد بود.
  5. همانطور که نفس می کشید به آرامی به موقعیت شروع برگردید.
  6. تکرار برای مقدار توصیه شده از تکرار.

 

درباره ی داود طاوسی

مربی و مشاور و تئوریسین بدنسازی

همچنین ببینید

زیربغل هالتر خم روی میز بالاسینه

آموزش تصویری ، فیلم اموزشی زیربغل هالتر خم روی میز بالاسینه INCLINE BENCH PULL

زیربغل هالتر خم روی میز بالاسینه INCLINE BENCH PULL   قطعا، یکی از مهمترین ویژگی‌های بدنی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 4 =

از بادی پرشیا در این پیام رسان ها حمایت کنید

 

فروشگاه مکمل و تجهیزات ورزشی در پیام رسان بله

تلگرام                                              سروش

 

 

  ایتا     کانال بادی پرشیا در پیام رسان ایتا                                              آی گپ 

دانلود نرم افزار اندروید بادی پرشیا

دسترسی آسان به هزارن مقاله،مجله بدنسازی،موزیک و اخبار روز بدنسازی

دسترسی به بانک جامع اطلاعاتی در مورد مکمل ها ،ویتامین ها،داروها و هورمون ها

آرشیوی از بهترین و به روز ترین کلیپ های اموزش تمرینات بدنسازی