سه شنبه , آبان ۲۹ ۱۳۹۷

سوالی دارید؟ پشتیبانی سایت در تلگرام

خانه / آموزش حرکات / آموزش تصویری ، فیلم آموزشی ،کلیپ تمرینی کراس آور روی زانو Kneeling cable crossover

آموزش تصویری ، فیلم آموزشی ،کلیپ تمرینی کراس آور روی زانو Kneeling cable crossover

 

 کراس آور روی زانو

Kneeling cable crossover

کراس آور روی زانو

 

جزئیات تمرین کراس آور روی زانو

  • عضلات هدف: Sternal (پایین) Pectoralis Major
  • Synergists: Clavicular (بالا) Pectoralis Major، Deltoid قدامي، Biceps Brachii (سر کوتاه)
  • مکانیک: جداسازی
  • نیروی: فشار

محل شروع

  1. در میان دو تیرک دستگاه کراس اور روی زانو  بنشینید
  2. دو زاو را اندازه عرض شانه باز کرده و با پنجه ها خد  را در موقعیت تثبیت کنید
  3. سینه خود را به جلو فشار بدهید و دستان خود را باز کنید
  4. بازوها را به طرف خود بکشید، آنها را کمی در آرنج خم کنید. کف دست شما باید رو به جلو باشد.

نظرات و راهنمایی ها

  • کنترل تمام کابل ها را نگه دارید.
  • بدن خود را همچنان حفظ کنید، به عقب راست، و آرنج خود را کمی خم شده است.
  • این ایده خوبی است به عبور از دستگیره در بالای جنبش و در نتیجه تقویت محدوده متقاطع حرکت، که شما نمی توانید با تمرینات مانند تقویت کنند پرس سینه هالتر و پرواز دمبل .
  • کابل متقاطع و پرواز دمبل تمرین مشابه است، بیشتر هدف قرار دادن همان عضلات. تنها تفاوت عمده این است که شما در حالی که ایستاده و دیگر در حالی که دروغ گفتن انجام می دهید. یکی از راه های عبور از کابل، این است که بهتر از پرواز دمبل، این است که، با پرواز دمبل، مقاومت در برابر جوراب ساق بلند در بالای جنبش کاهش می یابد، زمانی که دمبل ها بر روی سینه قرار می گیرند. با عبور از کابل، مقاومت در برابر سینه در طول جنبش حفظ می شود.

 

  • راه دیگر که در آن کابل کراس مگس با ضربه دمبل است، این است که به شما کمک می کند تا تعادل، هماهنگی و نیروی تحرک خود را که برای تناسب اندام و ورزشگری مهم است، گسترش دهید. کابل متقاطع همچنین عضلات تثبیت کننده بیشتری را جذب می کند، به خصوص در هسته شما.
  • همچنین به عنوان پرواز پرواز ایستاده شناخته شده است.
  • همچنین کابل Cross-over که کمربندهای فوقانی شما را هدف قرار می دهد نیز مشاهده کنید.

درباره ی داود طاوسی

مربی و مشاور و تئوریسین بدنسازی

همچنین ببینید

آموزش تصویری ، فیلم آموزشی ،کلیپ تمرینی پشت بازو سیم‌کش خم طنابی Overhead tricep cable

آموزش تصویری ، فیلم آموزشی ،کلیپ تمرینی پشت بازو سیم‌کش خم طنابی Overhead tricep cable

آموزش حرکت پشت بازو سیمکش طنابی از پشت سر     Overhead tricep cable  اطلاعات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − یک =

از بادی پرشیا در این پیام رسان ها حمایت کنید

 

فروشگاه مکمل و تجهیزات ورزشی در پیام رسان بله

تلگرام                                              سروش

 

 

  ایتا     کانال بادی پرشیا در پیام رسان ایتا                                              آی گپ 

دانلود نرم افزار اندروید بادی پرشیا

دسترسی آسان به هزارن مقاله،مجله بدنسازی،موزیک و اخبار روز بدنسازی

دسترسی به بانک جامع اطلاعاتی در مورد مکمل ها ،ویتامین ها،داروها و هورمون ها

آرشیوی از بهترین و به روز ترین کلیپ های اموزش تمرینات بدنسازی